سلام،

کانتست ۲۰آذر فیلو امروز ساعت ده دقیقه به ده با ۵۰دقیقه تأخیر برگزار شد.

به دلیل تحریمات، سروری که به منظور کانتست از امریکا خریداری شده‌بود، از طرف ارائه‌دهنده‌ی سرویس بن شد و هم‌چنین چون تمام ارائه‌دهنده‌های سرورهای اختصاصی و VPSها که سرویسی مطابق نیاز ما (با رم و تعداد پردازنده‌ی بالا) را خدمات می‌دهند در امریکا هستند، ما از هیچ جای دیگری نیز نتوانستیم سروری رزرو کنیم.

در نهایت، گزینه‌ی آخر روی میز را (که همان سرور کردن کامپیوترهای شخصی‌مان بود) اجرا نمودیم که به دلیل مشکلات فنی‌ای که این‌کار داره و هم‌چنین حجم بالای درخواست‌ها رو سرورمان، در ابتدا چند باری سرور دان شد که این زمان‌های تلف شده در انتهای کانتست به زمان آن اضافه شدند.

اما افرادی که به صورت آنلاین این کانتست را دنبال می‌کردند، تا ۱ونیم ساعت پس از شروع کانتست، قادر به پاسخ‌گویی به سؤالات نبودند. این افراد قطعن بسیار متضرر - چه از نظر مالی و چه از نظر زمانی - شده‌اند که امیدواریم عذرخواهی ما را بپذیرند. هزینه‌ی پرداختی این افراد هم‌چنین به حساب‌شان بازگردانده می‌شود.

اگر شما جزو شرکت‌کننده‌گان آن‌لاین کانتست بودید، شماره‌ی کارت خود را به میل برگزاری کانتست بفرستید و در تیتر ایمیل‌تان، عبارت "شرکت‌کننده‌ی آنلاین" را درج فرمایید.

البته اگر منصف باشیم، نقاط مثبت کانتست هم زیاد بودند؛ مثلن سؤالات تمامن طرح‌شده توسط تیم برگزاری کانتست فیلو متشکل از مدال‌آوران طلای کشوری و جهانی که بسیاری از افراد را درگیر خود کردند؛ اما کسی قادر به حل همه‌ی آن‌ها نشد. یا خود کانتست حضوری که تا به‌حال هیچ آزمونی، تجربه‌ی چنین حجم بالای شرکت‌کننده به صورت حضوری را نداشته‌است و ...